خفاش

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 378 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:11

نيمه تاريک متاورس و ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي آن

s9_ycjh.jpg

 

در انتظار آمدن تاورس نباشيد؛ زيرا در حال حاضر اينجاست و وجود دارد. بدين ترتيب تاثير آن بر حريم خصوصي خود و اينکه به چه شکل تمرکز زدايي مي‌تواند کمک کند نگاه مي‌کنيم.

نبايد دنياي متاورس را به عنوان يک دنياي مجازي که در آن کار مي‌کنيم، معاشرت و خريد مي‌کنيم، ديد. در عوض مي‌توان آن را نقطه‌اي از سال 2020 و شيوع ويروس کرونا دانست؛ درست زماني که دنياي ديجيتال به اندازه دنياي فيزيکي اهميت پيدا کرد.

اما اين نکته بديهي است که دنياي فيزيکي هميشه برتر از دنياي ديجيتالي است.

اهميت دنياي مجازي روز به روز بيشتر مي‌شود. همچنين بسياري از جلسات کاري به صورت مجازي برگزار مي‌شود، افراد مشغول خريد و فروش املاک مجازي هستند و کودکان با دوستان خود نيز در Fortnite  و Roblox سرگرم هستند.

همان‌طور که منابع و دنياي ديجيتالي براي ما حياتي‌تر و مهم‌تر مي‌شوند؛از طرفي با يکديگر به شدت مرتبط و هماهنگ مي‌شوند. گرچه هنوز به نقطه‌اي نرسيده‌ايم که همه چيز در يک حساب کاربري واحد، يکپارچه شود، اما مي‌توانيم ببينيم که کارها بر اساس آنچه قبلاً اتفاق افتاده به کجا مي‌روند؛ به‌ويژه زماني که صحبت از استفاده از حساب‌هاي فيس‌بوک و گوگل به عنوان دروازه‌اي به پلتفرم‌هاي مختلف مي‌شود.

بسياري از نگراني‌هاي حال حاضر جهت حريم خصوصي ديجيتال امروزي، مانند سرقت هويت، دزديده شدن اطلاعات شخصي و تبليغات هدفمند را مي‌توان در پيشرفت فيس بوک مشاهده کرد. اين موضوع به افراد انگيزه کافي براي ثبت‌نام با نام واقعي خود مي‌داد.

اين تغيير ما را براي آينده‌اي آماده مي‌کند که در آن، هر شخصي که وارد دنياي متاورس مي‌شود؛ مي‌تواند توسط افراد ديگر و حتي سرويسهاي ارائه دهنده خدمات کنترل شود. به عنوان مثال اگر آن فرد مقررات را رعايت نکند از پلتفرم خارج مي‌شود.

ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي متاورس

چين پس از ممنوعيت معاملات و استخراج ارزهاي ديجيتال، نگراني بعدي اين دولت پيرامون کلاهبرداري‌هاي پروژه‌هاي متاورس است.

کميسيون نظارت بر بانکداري و بيمه کشور چين يک اخطاريه براي عموم مردم پيرامون کلاهبرداري پروژه‌هاي متاورس منتشر کرد. در طي اين بيانيه به افزايش محبوبيت متاورس و جلب توجه آن براي کلاهبردارها و سرقت سرمايه‌هاي مردم با نام پروژه‌هاي متاورسي نيز اشاره کرد.

در طي اين اخطاريه، چهار روش مختلف کلاهبرداري و سواستفاده در متاورس شرح داده شده است. رايج ترين روش کلاهبرداري شامل قول پروژه براي ارائه سيستم‌هايي با تکنولوژي بالا مثل پشتيباني از هوش مصنوعي و واقعيت مجازي مي‌شود. اين پروژه‌ها با قول سودهاي کلان سرمايه گذاران را گول مي‌زنند ولي سپس کلاهبرداران با سرمايه‌هاي جمع شده نيز فرار مي‌کنند.

روش بعدي کلاهبرداري با نام متاورس، پروژه‌هاي بلاکچيني Play-to-Ea يا P2E است. کلاهبرداران با قول سودهاي کلان براي سرمايه گذاري در توکن بومي يک بازي، بعد از رسيدن به هدفي مشخص با سرمايه افراد فرار مي‌کنند.

ديگر روشي که سارقان سايبري سرمايه مردم را به تاراج مي‌برند، افزايش هجمه‌هاي تبليغاتي براي خريد زمين در دنياي متاورس است.

اداره ميان سازماني حذف پروژه‌هاي غير قانوني، از عموم مردم درخواست کرده که آگاهي خود نسبت به اين حوزه را افزايش دهند و هرگونه فعاليت مشکوک را به اين اداره نيز گزارش دهند.

اما دولت چين با وجود ممنوعيت کامل استخراج و استفاده از ارزهاي ديجيتال، نسبت به پروژه‌هاي توکن غير مثلي و متاورس انعطاف بيشتري نشان داده است. به همين جهت چندين غول تکنولوژيک مانندTencent و Huawei و Alibaba شروع به ثبت علامت تجاري خود در متاورس کرده‌اند. همچنين شانگهاي نيز با يک برنامه توسعه پنج ساله قصد افزايش خدمات عمومي بلاکچين و متاورس دارد.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:27

مزيت هاي استفاده از دوربين هاي ??? درجه

دوربين هاي ??? درجه نسل جديدي از دوربين‌ها هستند که مي‌توانند مزايا و ويژگي‌هاي متفاوت و نوآورانه‌اي را براي شما به ارمغان آورند. اين دوربين‌ها ويژگي منحصربه‌فردي دارند که مي‌توانند براي مشتريان خصايص و ويژگي‌هاي يکتايي را فراهم کنند. اما مسئله مهم در اين است که بسياري از مشتريان از خواص و ويژگي اين دوربين‌ها بي‌اطلاع هستند.

دوربين‌هاي ??? درجه را بانام دوربين‌هاي چشم ماهي نيز مي‌شناسند. يک دوربين امنيتي چشم ماهي باديد ??? درجه قادر است که نظارتي ايمن را براي شما فراهم سازد. اين ويژگي سبب مي‌شود که تسلط بهتري را بر قلمرو خود داشته باشيد و محدوده مربوطه را بهتر نظارت نماييد.

 

در مقاله زير درباره عملکرد دوربين پانوراما يا همان چشم ماهي بحث مي‌نمايد. لازم است که با چگونگي عملکرد آن آشنا شويد و از مزايايي که براي مصرف‌کنندگان فراهم مي‌کند اطلاعات بيشتري کسب نماييد. براي آنکه بتوانيد راهکار هوشمندانه‌اي داشته باشيد لازم است که يک محصول درست را انتخاب کنيد و اين انتخاب درگرو مشاوره به اهل‌فن است.

تعريف دوربين هاي ??? درجه يا چشم ماهي:

دوربين‌هاي امنيتي چشم ماهي يا همان fish eye گستره ديد ??? درجه را براي شما فراهم مي‌سازند. اين دوربين‌ها داراي ميدان ديد بسيار وسيع هستند و در مقايسه با سيار دوربين‌ها بيشترين وسعت ديد را براي کاربر فراهم مي‌سازد.

دوربين‌هاي چشم ماهي عموماً در خانواده دوربين‌هاي تحت شبکه قرار مي‌گيرند. همان‌طور که مي‌دانيد دوربين‌هاي تحت شبکه منعطف‌تر بوده و مي‌توان آن را در هر محدوده‌اي از شبکه گستراند. البته امروزه دوربين‌هايي عرضه شده است که داراي يک يا چند سنسور تصوير هستند و اين سنسورها در کنار هم مي‌توانند تصويري وسيع را براي شما رقم بزنند.

با استفاده از دوربين‌هاي ??? درجه نقاط کور در بخش‌هاي مختلف به حداقل مي‌رسد. اگر در يک محيط خواهان نظارت کلي بر مجموعه خود هستيد و تنها يک دوربين را مي‌توانيد نصب نماييد بهترين و ساده‌ترين گزينه پيشرو دوربين‌هاي چشم ماهي است. البته در اين حالت دوربين بايد روي سقف نصب شود و از بالا نظارت ??? درجه‌اي را بر محيط برايتان فراهم سازد.

اگر دوربين هاي ??? درجه را در راستاي ديوار نصب نماييد. ديد صد و هشتاد درجه برايتان فراهم مي‌سازد. اين ديد وسيع در محدوده سالن‌ها و يا راهروها، براي شما تصوير مناسبي را فراهم مي‌کند که سطح وسيعي از منطقه را بتوانيد مشاهده نماييد. دوربين‌هاي ??? درجه فقط براي کاربرد سيستم‌هاي امنيتي ساخته نشده است و مي‌تواند براي بخش‌هاي هنري نيز استفاده شود.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته  

نحوه عملکرد دوربين هاي ??? درجه :

 

در ابتدا به اين نکته دقت نماييد که بين دوربين‌هاي ??? درجه و ساير دوربين‌هاي امنيتي همچون دوربين‌هاي دام، بالت تفاوت اساسي وجود دارد. و مي‌تواند از نظر کاربرد و نوع برطرف کردن نياز با دوربين‌هاي ديگر تفاوت داشته باشد.

دوربين‌هاي ??? درجه براي شما يک ديد کلي را از منظر مقابل خود فراهم مي‌آورند. و پوشش ديد آن‌ها بسيار بالا است. اين دوربين کل محدوده مقابل خود را تصويربرداري کرده و براي مکان‌هايي که وسعت بالايي دارند بسيار کارا و بهينه است. به‌طور مثال اگر اين دوربين را در استاديوم، موزه، فروشگاه، خرده‌فروشي‌ها و راهروي مدارس نصب نماييد از مزاياي آن بهره‌مند خواهيد شد.

ازآنجاکه دوربين‌هاي چشم ماهي جزو خانواده دوربين‌هاي تحت شبکه هستند، اين امکان وجود دارد کهِ تصاوير اين دوربين‌ها از بستر اينترنت انتقال يابد و مالکان دوربين در هر نقطه جهان به تصاوير دسترسي داشته باشند. مالکان با استفاده از دستگاه‌هايي که به اينترنت متصل مي‌شوند نظير موبايل، تبلت، لپ تاپ و … مي‌توانند تصاوير را مشاهده نمايند. البته در اين دوربين‌ها مباني امنيت شبکه رعايت شده است و انتقال تصوير در بستري امن صورت مي‌پذيرد.

انتقال تصوير در بستر اينترنت به کاربران کمک مي‌نمايد تا از راه دور به اوضاع‌و احوال مايملک و کسب‌وکار خود مسلط باشند. در اين دوربين‌ها کليه پروتکل‌هاي ايمن براي امن سازي انتقال داده رعايت شده است. به‌طورکلي در بسياري از امور کاربران بر اين باورند که دوربين‌هاي ??? درجه مزاياي عمده‌اي را به نسبت دوربين‌هاي دام و يا بولت دارد و مي‌تواند در منطقه مثمر ثمرتر باشد.

اين امر سبب آن شده است که صنايع و کسب و کارهاي مختلف با هراندازه به سمت اين دوربين‌ها بيايند و از آن‌ها استفاده نمايند و از مزاياي آن بهره‌مند شوند.

 

حتما بخوانيد: dvr     nvr    فروشگاه کابل شبکه

مزاياي دوربين هاي ??? درجه :

طراحي نوآورانه و خلاقانه دوربين‌هاي ??? درجه موجب شده است مورد پذيريش بسياري از مردم قرار بگيرد و علاوه بر آن استفاده‌کنندگان از مزاياي آن بهره‌مند شوند. مزاياي فراهم‌شده توسط اين دسته از دوربين‌ها طرح‌هاي امنيتي هر سازمان يا کسب‌وکار را به‌صورت چشم‌گير افزايش مي‌دهد.

اگر نگرش اقتصادي براي خريد دوربين‌هاي مداربسته داريد بدانيد با خريد دوربين‌هاي پانوراما، به تعداد کمتري دوربين نياز خواهيد داشت و اين امر سبب صرفه‌جويي در درازمدت شده و شما مي‌توانيد هزينه‌هاي خود را متمرکز بر لوازم جانبي نظير کابل برق، پوشش محافظ، براکت، داکت و موارد ديگر نماييد. نکته مهمي که بايد مدنظر قرار دهيد اين است که نصب، راه‌اندازي و تعمير دوربين‌هاي ??? درجه به ‌مراتب ساده‌تر از دوربين‌هاي معمولي است.

دليل عمده مقرون‌به‌صرفه بودن همان‌طور که گفته شد، پوشش يک سطح وسيع تنها با يک دوربين است. اين پوشش مي‌تواند از ??? درجه شروع‌شده و تا ??? درجه ادامه يابد و منطقه بزرگي را مانند عقابي تيز بين زير نظر گرفته و به کمک آن همواره صاحبان مشاغل با تيزبيني و تيزهوشي کسب‌وکار و فرآيند کاري و مخاطرات را بررسي نمايند.

مصرف‌کنندگان همچنين مي‌توانند انتظار داشته باشند که دوربين هاي ??? درجه آنها قابليت بالايي دارد. اين دوربين‌ها تصاوير ويديويي را با وضوح ‌بالا براي شما فراهم مي‌کنند و در صورت وجود يک عمليات مشکوک، صاحبان مي‌توانند به‌راحتي اين رويداد را بررسي کنند. اين دوربين‌ها به‌صورت ديد در شب نيز عرضه ‌شده است و براي محيط‌هاي بيروني کارايي بالايي دارد. اگر نياز به نصب اين دوربين‌ها در محيط بيرون داريد لازم است دوربين ديد در شب پانوراما را خريداري نماييد.

نحوه نصب دوربين هاي ??? درجه :

دوربين‌هاي ??? درجه که براي مانيتورينگ مورد استفاده قرار مي‌گيرند به‌ گونه‌اي طراحي‌شده‌اند که با وجود حجم کم، هنگام نصب کمترين تخريب را بر محيط خواهند داشت و به سهولت مي‌توان در مکان‌هاي متفاوت آن را نصب نمود. اين دوربين‌ها به‌راحتي با محيط خود همگون مي‌شوند. اما نياز است براي کارآمد تر شدن اين دوربين‌ها و نصب بهينه آن به نکاتي توجه نماييد. در بخش زير به تشريح برخي از نکات مهم مي‌پردازيم که هنگام نصب بايد رعايت شود.

اگر اين دوربين‌ها را روي سقف نصب کنند براي آنکه تصاوير بهينه بماند و شکل کلي آن تغيير نکند لازم است که در مرکز سقف نصب گردد. هنگامي‌که مرکز سقف را پيدا مي کنيد و دوربين را نصب مي نماييد کليه بخش‌هاي تصوير براي شما کارا خواهد شد.

دوربين را نبايد در گوشه‌ها و کنج نصب نمود، چرا که در صورت نصب اين دوربين‌ها در اين مکان‌ها بخش‌هايي از تصوير از بين خواهد رفت و ديوارها بخش‌هايي از منظره اخذشده توسط دوربين را مسدود مي‌نمايند.

دوربين‌هايي که روي سقف نصب مي‌گردند نبايد کنار لامپ باشند. لامپ سبب افت کيفيت تصوير مي‌شود و شما ديگر نمي‌توانيد انتظار تصوير باکيفيت را در اين هنگام داشته باشيد.

در مکان‌هايي که دريچه کولر، دريچه تهويه هوا و يا مسير کابل‌هاي برق است نبايد دوربين‌هاي ??? درجه را نصب نماييد، اين شرايط سبب ايجاد نويز روي تصوير مي‌شود.

حتماً دوربين را با استفاده پيچ و رول‌پلاک نصب نماييد تا روي سقف مستحکم شده و بتواند تصويري خوب برايتان فراهم کند.

نتيجه گيري :

دوربين‌هاي ??? درجه داراي قيمت متناسب مي باشند چرا که شما با نصب يک دوربين مي‌توانيد محدوده وسيعي را پوشش دهيد اين در حالي است که در گذشته براي پوشش يک منطقه وسيع نياز به نصب تعداد بيشتري دوربين داشتيد. اين عامل سبب کاهش هزينه‌هاي خريد دوربين از يک سو و از سوي ديگر عدم اشغال پهناي باند توسط دوربين‌هاي ديگر مي‌شود. همچنين دوربين‌هاي کمتر سبب مي‌شود که در NVR ها تعداد کانال کمتري اشغال شود. به شما توصيه مي‌کنيم نظري بر مدل دوربين AXTON-M9023Y? که از دوربين هاي ??? درجه شرکت ما است بيافکنيد و با مشخصات کلي آن آشنا شويد. بسياري از متخصصين بر اين باورند هزينه کردن دوربين‌هاي ??? درجه يک سرمايه گذاري بلندمدت به‌حساب مي‌آيد. همان‌طور که گفته شد سرمايه‌گذاري براي اين دوربين‌ها بسيار مقرون‌به‌صرفه از دوربين‌هاي معمولي است. علت اصلي مقرون‌به‌صرفه بودن اين دوربين‌ها پوشش دادن سطح وسيعي از منطقه و به تصوير کشاندن آن است

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 571 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:17

معرفي هارد ديسک بنفش وسترن

شرکت وسترن ديجيتال در سال ???? ميلادي تاسيس شد ، زمينه کاري اين شرکت محصولات شبکه و درايو هاي ذخيره سازي مي باشد .

اين شرکت در خصوص توليد هارد ديسک يکي از نوآوران و خلاقان در اين صنعت مي باشد. يکي از مواردي که مي توان به آن اشاره نمود اين است که اين شرکت هارد ديسک هاي داخلي خود را با چند رنگبندي و براي مصارف گوناگون و تنوع بالا، طراحي و توليد مي کند.

در نمايشگاه IFSCE 2014 لندن اين کمپاني سري جديد هارد ديسک هاي خود را با رنگ بنفش و کاربرد نظارتي معرفي نمود.

 

هارد ديسک وسترن

به منظور ذخيره کردن تصاوير دوربين مطابق با استاندارد هاي نظارت تصوير طراحي و توليد از هارد ديسک هاي سري بنفش وسترن استفاده ميشود .

يکي از ويژگي هاي هارد ديسک هاي بنفش وسترن دوام و پايداري بالاي اين محصول مي باشد  که به همين جهت از عمر بالايي نسبت به هارد ديسک هاي داخلي معمولي برخوردار مي باشند .

تکنولوژي هاي هارد ديسک وسترن

? در هارد ديسک هاي وسترن از تکنولوژي به نام All Frame  استفاده شده است . اين تکنولوژي باعث ميشود  فريم هايي که در زمان ضبط تصاوير از بين رفته است  به صفر برسد بنابراين هيچ فريمي را از دست نخواهيد داد و اين يکي از تکنولوژي هاي مهم در اين هارد ديسک ها مي باشد .

? يکي ديگر از تکنولوژي هايي که در اين نوع هارد ديسک مي توان نام برد تکنولوژي Intelliseek است که براي ايجاد تعادل بين عملکرد و قدرت درآنها به کار مي رود .

اين تکنولوژي باعث کم تر شدن لرزش ، صدا مصرف برق در اين نوع هارد ديسک مي شود .

اين مدل از هارد ديسک ها رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات ? گيگابايت بر ثانيه مجهز شده است همچنين  سرعت گردش آن ???? دور در دقيقه است .

 

همينطور اين هارد ديسک ها  قابليت ثبت همزمان تصاوير گرفته شده با ?? دوربين گوناگون را دارد که اين يکي از مهم ترين ويژگي ها در استفاده هاي نظارتي بشمار مي آيد .

اين نوع از هارد ديسک ها در ظرفيت هاي گوناگوني توليد شده اند و يک انتخاب مناسب براي استفاده از دستگاه هاي ضبط تصاوير ديجيتال يا همان دستگاه هاي DVR مي باشند .

https://zenwriting.net/8z4sjs7zq7

https://postheaven.net/4r0y6fl0jm

https://writeablog.net/gtp5fyqx7q

https://squareblogs.net/sq00hcn38o

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 210 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:23

مروري کامل بر توضيحات متا

توضيحات متا چيست؟ توضيحات متا عبارت کوچکي است که در زير وب سايت شما در SERP ظاهر مي شود که حاوي اطلاعاتي در مورد صفحه شما است. اين طراحي شده است تا خلاصه‌اي از محتواي صفحه شما را در اختيار کاربران قرار دهد تا کاربران بدانند آيا صفحه به سؤال آنها پاسخ مي‌دهد يا خير. به طور سنتي، طول توضيحات متا حداکثر به 155 کاراکتر مي‌رسد، به استثناي دوره‌هاي آزمايشي، مانند زماني که Google به طور موقت طول توضيحات متا را تا 320 نويسه افزايش داد.

 

توضيحات متا چيست؟

 

چرا بايد به طول توضيحات متا اهميت بدهم؟

مهم است که در محدوده کاراکتر در طول توضيحات متا باقي بمانيد  سئو سايت اصفهان تا قسمتي از توضيحات شما توسط موتور جستجو قطع نشود و در SERP ناقص ظاهر شود. ماندن در طول توضيحات متا به جلب توجه بهتر مصرف کنندگان کمک مي کند.

 

آيا توضيحات متا اهميتي دارد؟

آره. توضيحات متا يک ابزار ارزشمند هم براي کاربران و هم براي موتور جستجو در مورد مديريت سئو است. هنگامي که صفحه در SERP ظاهر مي شود، کاربران آن را اسکن مي کنند تا ببينند آيا به درخواست آنها پاسخ مي دهد يا خير. يک توصيف با کيفيت مي تواند تأثير مثبتي بر تعداد افرادي که از طريق سايت شما کليک مي کنند داشته باشد. به نوبه خود، اين مي تواند ترافيک و تعامل شما را افزايش دهد و رتبه شما را در SERP بهبود بخشد.

 

چگونه توضيحات متا را مي نويسيم؟

در اينجا يک تفکيک پنج مرحله اي، بر اساس توصيه ها و پيشنهاداتي است که گوگل در دستورالعمل هاي وب مستر خود بيان کرده است، در مورد چگونگي نوشتن توضيحات موثر که به رشد CTR شما از ليست هاي شما در SERP و تبديل شدن به يک متخصص در SEO کمک مي کند.

 

دقت و کيفيت

نگراني اوليه براي توصيف کيفيت هميشه دقت است. خلاصه بايد به درستي محتوا را توصيف کند و انگيزه اي را براي کاربران ايجاد کند تا روي اين پيوند خاص کليک کنند. به خاطر داشته باشيد که درست مانند بقيه مطالب شما، پر کردن کلمات کليدي يا استفاده از فهرستي از کلمات کليدي، زمينه يا اطلاعات مفيد کمي را براي کاربر فراهم مي کند. اين يک تجربه کاربري ضعيف ايجاد مي کند و باعث تشويق کليک نمي شود. توضيحات متا بايد قطعه هايي از محتواي با کيفيت بالا باشد.

 

. محدوديت شخصيت

مهمترين متن را نزديک ابتداي تگ توضيحات قرار دهيد. گوگل محدوديت کاراکتري را براي طول توضيحات متا تعيين نمي کند، اما تعداد کاراکترهاي نمايش داده شده براي کاربران در SERP را محدود مي کند. بهترين روش اين است که طول توضيحات متا را بين 120-150 کاراکتر نگه داريد. اين تضمين مي کند که کل توضيحات شما هم روي دسکتاپ و هم در تلفن همراه ظاهر مي شود.

 

 

 

قوام و اصالت

از آنجايي که توضيحات متا هميشه براي کاربران نمايش داده نمي شود، صاحبان سايت تمايل دارند اهميت آنها را ناديده بگيرند. به خصوص در حال حاضر از آنجايي که DMOZ ديگر نقشي در اين فرآيند نخواهد داشت، برندها بايد اطمينان حاصل کنند که هر صفحه داراي توضيحات منحصر به فرد و با کيفيت است، به خصوص براي صفحاتي که متن روي آنها وجود ندارد. توضيحات يکسان نبايد در چندين صفحه وب سايت استفاده شود. هر صفحه از محتوا چيزهاي متفاوتي را براي کاربر ارائه مي دهد، بنابراين توضيحات متا بايد به طور مشابه منحصر به فرد باشد و آنچه که صفحه را مهم و مرتبط مي کند، بيان کند.

 

از دعوت به اقدام استفاده کنيد

توضيح را به عنوان متن اصلي در يک آگهي جستجو در نظر بگيريد. آنچه را که صفحه ارائه مي دهد توصيف کنيد و سپس از کلمات زبان عملي استفاده کنيد، مانند «آموزش چگونه…»، «کشف چگونه…»، «درباره... بخوانيد»، «از مزيت استفاده کنيد...»، «ثبت نام براي يک دوره آزمايشي رايگان…» .

 

دستورالعمل هاي روبات ها در صورت نياز

از آنجايي که DMOZ ديگر عملياتي نيست، دستورالعمل روبات هاي NOODP ديگر استفاده نخواهد شد. با اين حال، گوگل همچنان به صاحبان سايت اجازه مي دهد تا اگر مي خواهند از نمايش هر نوع قطعه اي در SERP توسط موتور جستجو جلوگيري کنند، از دستورالعمل روبات هاي "nosnippet" استفاده کنند. اين باعث مي شود که نتيجه فقط عنوان را نشان دهد. تکه هايي که در زير لينک هاي وب سايت شما در SERP ظاهر مي شوند، نقش مهمي در ايجاد توجه و ترافيک براي وب سايت شما دارند. آنها ارتباط شما را با خوانندگان احتمالي نشان مي دهند.

 

توضيحات متا مي‌تواند تأثير قوي بر روي اينکه آيا افراد از طريق نتيجه SERP شما روي محتواي شما کليک مي‌کنند يا خير، داشته باشد. براي ايجاد توضيحاتي کار کنيد که الهام بخش و مجذوب کاربر باشد به طوري که او تمايل داشته باشد کليک کند و ببيند چه چيز ديگري ممکن است در مورد موضوع بگوييد.

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinteet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:48

بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

 

تصور کنيد تنها چيزي که براي کسب درآمد آنلاين نياز داشتيد يک وب سايت بود. شما مجبور نيستيد محصولات خود را ايجاد کنيد يا خدماتي را ارائه دهيد. خوب به نظر مي رسد؟ به بازاريابي وابسته خوش آمديد.

طبق آمار Statista، مخارج تجاري براي بازاريابي وابسته تا سال 2022 در ايالات متحده به 8.2 ميليارد دلار خواهد رسيد.

از همين امروز شروع کنيد و در موقعيتي عالي براي استفاده از آن خواهيد بود.

در اين راهنما، ياد خواهيد گرفت:

بازاريابي وابسته چيست؟

چرا بازاريابي وابسته

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند

چقدر مي توانيد به طور بالقوه درآمد کسب کنيد

چگونه با بازاريابي وابسته شروع کنيم

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته جايي است که شما محصول يا خدمات شرکت ديگري را در ازاي پورسانت فروش که ايجاد مي کنيد، تبليغ مي کنيد. کميسيون معمولاً درصدي از قيمت فروش است، اما گاهي اوقات مي تواند مقدار ثابتي باشد.

چرا بازاريابي وابسته؟

در اينجا دو دليل وجود دارد که چرا بايد بازاريابي وابسته را در نظر بگيريد:

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. کم هزينه و کم خطر

راه اندازي يک کسب و کار به معناي متحمل شدن هزينه هاي اوليه براي محصولات، کارکنان، تجهيزات، اجاره و غيره است. اين امر آن را پرخطر و گران مي کند. با بازاريابي وابسته، تنها چيزي که نياز داريد يک وب سايت است. حتي اگر به نتيجه نرسد، تنها چيزي که هدر داده ايد زمان و کمي پول است.

2. آسان به مقياس

يک فروشنده معمولي فقط محصولات يک شرکت را مي فروشد. به عنوان يک بازارياب وابسته، مي توانيد محصولات بسياري از شرکت هاي مختلف را تبليغ کنيد و از همه آنها پورسانت دريافت کنيد.

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

تاجر به هر وابسته يک پيوند منحصر به فرد مي دهد تا بتواند رديابي کند که چه کسي مسئول فروش بوده است. پيوند معمولاً چيزي شبيه به اين خواهد بود:

1 پيوند وابسته 2

وقتي شخصي روي آن پيوند کليک مي کند، يک فايل کوچک به نام کوکي در دستگاه او ذخيره مي شود.

يک کوکي وابسته دو کار انجام مي دهد:

اين به تاجر کمک مي کند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاريخ انقضا دارد، بنابراين حتي اگر خريدار خريد خود را به تاخير بيندازد، پول دريافت مي کنيد.

در اينجا مثالي از نحوه عملکرد اين کار آورده شده است.

تصور کنيد که يک خواننده از پست شما در مورد بهترين ژاکت هاي زمستاني بازديد مي کند. آنها روي يکي از پيوندهاي وابسته شما کليک مي کنند و آنها را به محصولي در آمازون هدايت مي کنند.

اما آنها متوجه شدند که بايد دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراين خانه‌شان را ترک مي‌کنند، دخترشان را مي‌گيرند، شام مي‌خورند و در نهايت به آمازون بازمي‌گردند، جايي که دوباره محصول را پيدا مي‌کنند.

از آنجايي که آنها از قبل در آمازون خريد مي کنند، تصميم مي گيرند تجهيزات اسکي نيز خريداري کنند.

اين خبر خوب است. قبلاً آنها روي پيوند وابسته شما کليک کردند و يک کوکي در دستگاه آنها ذخيره شد. از آنجايي که آمازون مدت کوکي 24 ساعته دارد، شما هم براي ژاکت زمستاني و هم تجهيزات اسکي غرامت دريافت مي‌کنيد - حتي اگر دومي را تبليغ نکرده باشيد.

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده اين است که هيچ محدوديتي وجود ندارد. اين به جايگاه شما و ميزان کاري که انجام مي دهيد بستگي دارد.

موفق ترين بازارياب هاي وابسته در ماه شش يا هفت رقم مي گيرند.

به عنوان مثال، پت فلين از درآمد غيرفعال هوشمند بيش از 100000 دلار در کميسيون هاي وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رايان رابينسون، يکي ديگر از بازارياب‌هاي وابسته، بيش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اکتبر 2019 گزارش کرد. يکي ديگر از وب‌سايت‌هاي وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 ميليون دلار درآمد داشت و در نهايت به قيمت 30 ميليون دلار به نيويورک تايمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشيد که اين افراد کار بسيار خوبي در ساخت برند خود انجام داده اند. براي رسيدن به اين سطح سال‌ها کار سخت آنها طول کشيده است.

اگر تازه شروع کرده‌ايد، ممکن است چک‌هايتان براي مدتي بيشتر شبيه اين باشند:

آمازون چک 2

شما بايد انتظارات خود را مديريت کنيد. شما از همان ابتدا پول زيادي کسب نخواهيد کرد، اما اجازه ندهيد اين شما را دلسرد کند.

موفقيت ديگران به شما مي گويد که با کار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نيز به طور بالقوه مي توانيد به آن سطوح برسيد.

چگونه با بازاريابي وابسته شروع کنيم

اين هفت مرحله ساده را دنبال کنيد.

در مورد يک پلت فرم تصميم بگيريد

جايگاه خود را انتخاب کنيد

برنامه هاي وابسته را براي پيوستن پيدا کنيد

محتواي عالي ايجاد کنيد

ترافيک را به سايت وابسته خود هدايت کنيد

روي پيوندهاي وابسته خود کليک کنيد

تبديل کليک ها به فروش

افکار نهايي

هيچ چرخ بازاريابي وابسته در اينجا دوباره اختراع نشد. اينها اصول اوليه هستند، و به کار بردن آنها شما را به سمت راست هدايت مي کند.

فقط انتظار نداشته باشيد که درآمد متحول کننده زندگي يا آزادي براي ترک 9 تا 5 يک شبه خود را داشته باشيد. بازاريابي وابسته زمان مي برد.

ابتدا روي اولين فروش وابسته خود تمرکز کنيد. همانطور که سايت شما رشد مي کند، اهداف جديدي تعيين کنيد و به آزمايش ادامه دهيد.

اين نحوه ايجاد سايتي است که در نهايت درآمد مناسبي ايجاد مي کند.

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10
خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 491 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:32

مواقع بسياري پيش مي آيد که تمام زحمات يک باغدار با يک اشتباه يا عدم استفاده اصولي از کود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يکي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي که دارد، براي رسيدن به عملکرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي که بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنند.

گردو به عنواني يکي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در کشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترين نوع آن به شهرکرد برگردد. درختي، در شهر اورگان که بعضي قدمت کاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا کنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراکندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريکاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و کمک کنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاک حاصل خيز و با زه کشي خوب که سايه کامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بکاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذير نياز دارند.

  • آب کافي فراموش نشود!

يک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد کنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر کنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاک تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاک اضافي پر کنيد. در حالي که خاک مرطوب است، آن را خم نکنيد. آبياري غلط يکي از مهم ترين علت هاي خشک شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري کنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس کننده براي درخت خود استفاده کنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري کنيد. توجه داشته باشيد که روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا کود کافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را کوددهي کنيد. دانشگاه کاليفرنيا پيشنهاد مي کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کيلوگرم کود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. کود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاک تازه تصفيه شده يک آب درست و حسابي بدهيد تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنيد.

  • آفات را فراموش نکنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاک رقابت مي کند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه هاي عنکبوتي را جذب مي کنند که اين آفات مي توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه کنيد

يکي از نکات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اکين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از کودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب کاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ کنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده کنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد که حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشک مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با کيفيت در کشور هاي همسايه همچون ترکيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده کنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت که بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي کند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باکتريايي با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشک شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاک موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشکل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است که در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشکي برگ گردو موثر اند.

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 229 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:46

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 233 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:32

بازپخش همزمان در دوربين مداربسته

بازپخش همزمان در دوربين مداربسته يا Synchronous Playback عموما در دستگاه هاي ضبط کننده DVR يا NVR مورد استفاده قرار مي گيرد. اين اصطلاح به تعداد تصاويري که دستگاه مي تواند به صورت همزمان بازپخش کند اشاره مي کند.

Playback يا بازپخش به چه معناست؟

بازپخش به معناي نمايش مجدد تصاوير است، تصاويري که قبلا ضبط شده اند.

چرا تعداد تصاوير قابل پخش همزمان مهم است؟

دستگاه ضبط کننده داراي قدرت پردازش محدودي است. زماني که دستگاه مي خواهد اقدام به بازپخش تصاوير کند بايد هر تصوير را پردازش کرده و سپس نمايش دهد. بسته به اينکه قدرت پردازش دستگاه چقدر است تعداد و رزولوشن تصاويري که بازپخش مي کند مي تواند محدود باشد. در گذشته تعداد دستگاه هايي که مي توانستند تمام کانال هاي خود را به صورت همزمان بازپخش محدود بود. اما امروزه بيشتر دستگاه ها مي توانند همه کانال هاي را همزمان پخش کنند. موضوع مهم امروزي بيشتر رزولوشني است که اين تصاوير باز پخش مي شوند. در دستگاه هاي امروزي مداربسته تعداد دستگاه هايي که مي توانند بيش از 4 تصوير را با رزولوشن 1080 نمايش دهند خيلي زياد نيست. پس در صورتي که بازبيني دائمي و همزمان تصاوير براي شما يک روتين باشد کيفيت و تعداد بازپخش همزمان دستگاه و کيفيت آن بسيار مهم خواهد شد.

دستگاه هاي هايک ويژن چند تصوير را به صورت همزمان بازپخش مي کنند؟

تقريبا تمام دستگاه هاي 16 کانال و پايين تر هايک ويژن مي توانند تمام کانالها را به صورت همزمان نمايش دهند. در دستگاه هاي 32 کانال و بالاتر بايد براي اطلاعات مرتبط با بازپخش به کاتالوگ دستگاه مراجعه کنيد. رزولوشن بازپخش تصاوير هم در کاتالوگ دستگاه نوشته شده است.

 

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-بولت-تحت-شبکه-تي-وي-تي-td-9-2/
  1. https://hiktejarat.com/product-category/brand/tvt/
  1. https://hiktejarat.com/opticalfiberinsurveillance/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-تورت-هايک-ويژ/

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:42

بهترين پلير H.265 دوربين مدار بسته

همانطور که ميدانيم تصاوير دوربين هايک ويژن براي اينکه حجمشان کاهش يابد و براي انتقال آماده شوند در فرمت هاي مختلفي کدگذاري و فشرده مي‌شوند. از جمله رايج ترين فرمت فيلم دوربين مداربسته مي توان به H.264 ،H.264+،H.265+ و H.265 اشاره نمود. H.265 يا HEVC ورژن پيشرفته اي از فرمت H.264 است و اين قابليت را دارد که تا ميزان 50 درصد، عمل فشرده سازي را افزايش دهد. با وجود اينکه فشرده سازي تصاوير با اين روش بسيار مفيد و مقرون به صرفه است اما در پخش يا بازپخش تصاويري که با اين روش فشرده سازي مي‌شوند کماکان مشکل وجود دارد. زيرا اغلب نرم افزارهاي پخش ويدئويي رايج توانايي نمايش تصاوير با اين فرمت را ندارند. به همين دليل کاربران در مشاهده تصاوير مداربسته خود دچار مشکل مي‌شوند. در اين مطلب به معرفي بهترين پلير H.265 دوربين مدار بسته پرداخته ايم.

بهترين پلير H.265 دوربين مدار بسته

نرم افزارهاي زيادي وجود دارند که امکان پخش فايل‌هاي مختلف ويدئويي و صوتي مداربسته را دارند. در ادامه به معرفي برخي از پلير هايي که از فرمت H.265 پشتيباني مي کنند مي پردازيم:

 

نرم افزار AVC HD Player

نرم افزار Elecard AVC HD Player محصولي از شرکت Elecard است. اين نرم افزار بسيار کوچک و کم حجم بوده اما در عين حال قابليت هاي زيادي دارد و قادر است انواع فرمت هاي ويدوئي اعم از MPEG2 MPEG4 SP/ASP، H.264/AVC, 3GP را با بهترين کيفيت پخش کند.

 

 

نرم افزار VLC Player

يک نوع پلير H.265 است. براي پخش فايل هاي H.265 در گوشي هاي با سيستم عامل IOS، تنها کافيست از آخرين نسخه برنامه VLC Player استفاده نماييد . VLC مخفف VideoLAN Client است. اين پخش‌کننده‌ي بسيار قدرتمند و (Open Source) است و توانايي پخش انواع فرمت‌هاي صوتي و تصويري را دارد. برخي از ويزگي هاي نرم‌افزار  VLC media player مي توان به رابط کاربري کاربر پسند، حجم کم و عملکرد سريع و … اشاره نمود.

 

نرم افزار POT Player

از جمله پلير هاي رايگان و حرفه اي است که طرافداران زيادي داشته و از محبوبيت خوبي در ميان کاربران برخوردار است. داراي قابليت پشتيباني از فرمت هاي مختلف صوتي و تصويري است. نرم افزار POT PLAYER ساخت شرکت KMPLAYER است و حتي از KMPLAYER هم عملکرد بهتري دارد.

 

نرم افزار GOM Player

GOM Player  يک پلير رايگان براي ويندوز است که توسط شرکت کره اي Gretech طراحي شده است. توانايي جالب توجه اين نرم افزار در پخش فايل هاي مخدوش تنها بخشي از ويژگي هاي منحصر به فرد اين نرم افزار است که ان را به يکي از محبوبترين پليرهاي HEVC/H.265 تبديل نموده است.

 

نرم افزار 8K Player

8K Player يکي از قدرتمندترين پليرهاي موجود براي پخش فايل هاي ويدئويي و تصاوير دوربين مدار بسته است. اين پلير با فرمت هاي H.265، H.264 و MPEG-4 سازگاري بالايي داشته و اين نوع فايل ها را بدون افت کيفيت انها پخش نمي کند.

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2443g0-iw/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2t63g0-i8/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16h0t-it3zf/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56d8t-itme-2/

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:31

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:31

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:55

 

تفاوت آموزش ReactJS آکادمي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به رفقاي عزيز تو اين مقاله ميخوام درباره يه دوره متفاوت و فوق العاده براي آموزش ReactJs حرف بزنم و بهتون معرفي بکنم، همچنين درباره جزئيات اين دوره حرف بزنيم.

پس برو بريم...

دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اين دوره ReactJs که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره آموزشي منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن هستش.

که يه دوره فوق العاده اي که آکادمي سبزلرن پابليش يا همون منتشر کرده ، مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش ، و مدت زمان دوره حدود 40 ساعت هستش اين دوره از مرحله صفر آموزش داده شده تا به مرحله استخدام ، اگر هم در مورد ReactJS نميدونيد  در ادامه يه توضيح مختصر حتما ميدم...

d1_827e.png

ReactJs چيست ؟

ري اکت يکي از قدرتمند ترين و محبوب ترين کتابخونه هاي اوپن سورس يا همون متن باز جاوا اسکريپت هستش، که در سال 2013 توسط شرکت فيسبوک ارائه شد.

ري اکت از سال 2014 و 2015 در حال آپديت شدن هستش و از اون موقع پيشرفت فوق العاده و چشمگيري داشته....

دلايل يادگيري کتابخونه ReactJS :

  • سبک و ساده بودنش
  • سريع بودن و يادگيري آسان
  • قابل توسعه دادن

 

منتورشيپ بودن دوره ReactJs سبزلرن

خب ما درباره ري اکت صحبت کرديم و با دوره منتورشيپ ReactJs آکادمي سبزلرن آشنا شديم ، اما منتورشيپ يعني چه؟

بزار با کلمه منتور شروع کنم ، منتور يعني مربي حالا معلم خصوصي هم ميگن ولي بيشتر مربي ميتونه اصطلاح خوبي براش باشه ، حالا اگه الان منتورشيپ رو معني بکنيم منتورشيپ يعني تو مسيري که شما رو به جلو هستيد يک مربي در کنار شما باشه ، تو مشکلات به شما کمک بکنه ، تو انتخاب ابزار ، نقشه راه ، مسير به شما کمک بکنه شما هنگامي که به مشکل ميخوريد مربي در کنارتان باشه و راهنمايتون بکنه .

حالا منظور از منتورشيپ بودن دوره ReactJs آکادمي سبزلرن گفتيم منظور اين مدلي هستش.

تو دوره ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از مرحله صفر تا مرحله استخدام در کنار شما خواهد بود اون تجربه اشو ، نحوه نوشتن نمونه کار ، طراحي رزومه رو با شما به اشتراک ميزاره ، در آخر نمونه کار شما توسط مدرس دوره بررسي ميشود و رفع اشکال خواهد شد تا راحت تر تو شرکت ها استخدام بشيد و کسب درآمد کنيد .

پشتيباني دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اما پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن به چه صورت هستش ؟

پشتيباني نه تنها دوره منتورشيپ Reactjs سبزلرن بلکه تمامي دوره هاي سبزلرن چه پولي ، چه رايگان پشتيباني مادام العمر داره اما پشتيباني دوره ReactJS نسبتا متفاوت تره بخاطر منتورشيپ بودن دوره ، پشتيباني اين دوره به صورت آنلاين ، تماس تلفني با خود مدرس و همچنين با خود مدرس ارتباط مستقيم داريد.

شما تو اين دوره منتورشيپ از صفر هر سوالي که پيش اومد از کدنويسي ، راهنمايي ، مشکل در طراحي نمونه کار ، نحوه جواب دادن به سوالات هنگام مصاحبه و... پشتيباني خواهيد شد.

پس از بابت پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن اصلا نگران نباشيد چون آکادمي سبزلرن کيفيت براش خيلي مهمه .

رسيدن به مرحله استخدام در دوره ReactJs سبزلرن

خب همان طور که گفتيم تو اين دوره منتوشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از صفر تا مرحله استخدام شدن در کنار شماست که اين ميتونه يکي از نگراني هاي دانشجو رو رفع بکنه که چطور قراره استخدام بشه ، نمونه کارش رو طراحي بکنه و...

بيشتر افراد برنامه نويسي رو ياد ميگيرند اما تو مرحله طراحي نمونه کار ، تو استخدام شدن به مشکل ميخورند اما تو دوره منتورشيپ ري اکت سبزلرن بابت اين موضوع نگران نباشيد چون که مدرس دوره به شما کمک ميکنه که تا نمونه کار خودتون رو طراحي بکنيد و از مرحله سوالات استخدامي به راحتي رد شده و استخدام بشيد و ازش کسب درآمد بکنيد.

پيش نياز دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

خب درباره دوره ReactJS ما حرف زديم اما ببينيم که پيش نياز هاي اين دوره چه چيزي هستش.

HTML

اولين پيش نياز اين دوره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال هستش که براي حوزه فرانت اند شما بخواهيد و يا نخواهيد بايد بايد زبان اچ تي ام ال رو بلد باشيد.

که خوشبختانه آکادمي سبزلرن يه دوره رايگان جامع مقدماتي تا پيشرفته Html داره که ميتونيد از اون استفاده بکنيد.

CSS

پيش نياز دوم هم زبان CSS هستش که خب اينم دقيقا مثل اچ تي ام ال بايد بايد براي حوزه فرانت اند ياد بگيريد ، که دومين قدم براي ورود به دنياي فرانت اند هستش.

همچنين حتي سبزلرن يه دوره جامع رايگان مقدماتي تا پيشرفته CSS هم داره که مدرس دوره هاي html, css آقاي ديني هستش .

JAVASCRIPT

و رسيديم به اصلي ترين پيش نياز اين دوره يعني زبان جاوا اسکريپت که يکي از ضروري ترين پيش نياز براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند هستش.

همانطور که گفتيم ري اکت کتابخونه جاوا اسکريپت هست پس يادگيري جاوا اسکريپت کلا ضروري هستش.

در کل اگه بگم سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش.

و در آخر هم اينو بهت بگم که سبزلرن يه دوره آموزش رايگان جاوااسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور هم داره پس از يادگيري پيش نياز هاي دوره منتوشيپ ReactJS اصلا نگران نباش چون سبزلرن همشو ساپورت کرده.

اکما اسکريپت 6

و مورد آخر يا همون پيش نياز آخري هم که دوره ReactJs سبزلرن ميخواد اکما اسکريپت 6 هستش.

که شايد براتون پيدا کردن منبع براي يادگيري اکما اسکريپت 6 سخت باشه اما خبر خوش اينه که تو دوره منتورشيپ ReactJs سبزلرن بحث اکما اسکريپت 6 در 10 الي 20 جلسه پوشش داده شده پس نگران اين مورد هم نباشيد.

در کل پيش نياز هاي اين دوره اچ تي ام ال ، سي اس اس ، جاوااسکريپت و اکما اسکريپت 6 هستش که آکادمي سبزلرن آموزش هر کدوم رو پوشش داده پس نگران اين موضوع نباش.

بازار کار فوق العاده ReactJs

خب رسيديم به بحث بازار کار ReactJs که ببينيم بازار کار ري اکت دقيقا چطوره ؟

اگر تو سايت هاي استخدامي مثل سايت جابينجا سرچ کنيد React بيشتر از 300 تا موقعيت شغلي براي react مياره حالا اگه انگليسي سرچ کنيد 300 تا مياره فارسيشو نميگم يا حتي بعضي از موقعيت ها به جاي ري اکت جاوااسکريپت مينويسند و داخل توضيحات ري اکت مينويسند .

خب حالا بريم چند تا موقعيت ها رو ببينيم:

اولين موقعيت از سايت ايران هاست هستش که ميتونيد تو سايت جابينجا ببينيد ، که ايران هاست يکي از بهترين و معروف ترين شرکت ها هستش.

نمونه هاي ديگر:

معمولا حقوق هاي اين شرکت ها هم از 10 يا 15 ميليون شروع ميشه الي 50 ميليون حالا بستگي به تجربه شماست.

حالا يه سري هاشون به صورت دور کاري يا همون ريموت هستش که اگر از شهر دور باشيد يا تو شهرستان ها باشيد ميتونيد به صورت دور کاري با شرکت ها همکاري بکنيد .

پس از اين بابت هم نگراني وجود نداره.

امروزه ري اکت به شدت بازار کار قوي و قدرتمندي داره...

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره ري اکت و دوره منتورشيپ ري اکت آکادمي سبزلرن حرف زديم و جزئيات دوره ري اکت مانند پشتيباني و... حرف زديم .

اگه قصد يادگيري ري اکت رو داريد و ميخواهيد وارد بازار کار بشيد و تو شرکت هاي تاپ استخدام بشيد

پيشنهاد ميکنم دوره آموزش منتورشيپ ReactJS دردنياي واقعي آکادمي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندهيد.

منبع :

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 185 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:10

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:16

محبوبيت بالاي دراکولا، مردم معمولي و ديرين ديرين در فيليمو

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يکي ديگر از سريال‌هايي که قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به کارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده کنيم. در واقع محوريت سريال مشکلات زن و شوهر افغان است که داراي يک کافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال کره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي کيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول کشورترکيه به کارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراک اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره کرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اکشن پليسي معمايي و کارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" که محصول کشور آمريکا با ژانراکشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا کنيد. همچنين شما مي توانيد سريال مردم معمولي را در فيليمو تماشا کنيد.


mcb0_z7.jpg

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبکه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده که هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تکرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متکي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شکل ممکن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراکه اين بار با سريالي مواجه هستيم که در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش کرده است.

در شرايطي که سينماي ايران بعد از بحران کرونا همچنان به زمان نياز دارد که خود را بازيابي و بازسازي کند، امسال شاهد رونق چشمگير بازار سريال‌هاي شبکه نمايش خانگي بوده‌ايم و حالا مي‌خواهم زنده بمانم با رفتن به سراغ قصه‌اي که در تاريخ معاصر مي‌گذرد، اين فرصت را دارد تا تنوع و جسارت را در ميان توليدات تازه افزايش بدهد. بايد منتظر اپيزودهاي بعدي سريال باشيم تا ببينيم که اين روند در متن و اجرا چگونه ادامه پيدا مي‌کند.

 

سريال مي‌خواهم زنده بمانم، به کارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌کنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابک کريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌کنند.

به پايان اين مقاله رسيديم. اميدواريم که عيد امسال را با سريال هاي نوروزي به خوبي و خوشي سپري کنيد و سال جديد پر از شادي و اتفاقات عالي براي همه مردم ايران باشد.

سريال خوب بد جلف راديواکتيو

در اين سريال سام درخشاني، پژمان جمشيدي، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله، مارال فرجاد، فرزين محدث، شکيب شجره، تينو صالحي، فرهاد آييش و گوهر خيرانديش به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

گفتني است که ساخت اين سريال ?? قسمتي بعد از موفقيت‌هاي خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سري در سينما و اکران آنلاين قطعي شد؛ خوب، بد، جلف؛ ارتش سري با فروش ??? هزار و ??? بليت که توانست به فروش ? ميليارد و ??? ميليون و ??? هزار تومان برسد و صدر نشين فروش اکران آنلاين باشد.

سريال کمدي خوب، بد، جلف: راديواکتيو ساخته مشترک پيمان قاسم خاني و محسن چگيني و با نقش‌آفريني بازيگراني چون پژمان جمشيدي، سام درخشاني، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، فرهاد آييش، شکيب شجره، گوهر خيرانديش، مارال فرجاد، فرزين محدث، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله و… به‌صورت اختصاصي بر روي فيليمو قابل تماشاست.

 

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

 

درباره کارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به کارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر انيميشن و کمدي مي‌باشد. .

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:38

لینک دوستان

خبرنامه